Khaberni Banner Khaberni Banner Khaberni Banner

حسن شاكوش يوجه رسالة لكل من يسخر من ثروته

حسن شاكوش يوجه رسالة لكل من يسخر من ثروته

خبرني - وجه المطرب حسن شاكوش، رسالة قال إنها تأخرت كثيرا، لكل من يسخر منه بسبب شهرته أو ثروته التي جناها من تقديم أغاني المهرجانات، قال فيها أنه واجه الكثير من الأزمات والمعاناة من الفقر في البداية، وان الرزق وتوقيته بيد الله ولا يصح ان يكون محل سخرية.

ونشر شاكوش صاحب مهرجان "بنت الجيران" رسالة مصورة بالفيديو عبر حسابه بموقع إنستقرام، وصفها بأنها "رسالة مهمة لكل اللي مستكتر عليا اللي أنا فيه".

وأضاف شاكوش في الفيديو: كان فيه كلمتين صبرت عليهم كتير وكان لازم يتقالوا، محدش يعرف المعاناة اللي كنت فيها عشان أوصل للي أنا في دلوقتي.. الناس اللي بتقولي شهادتي أوديها فين، ده شاكوش بيلف العالم كله، ليس لي ذنب أو شان، ربنا مش كتبلك توصل للي أنا وصلتله ممكن نصيبك لسه مجالكش.

ورد عليه نجم ستار أكاديمي محمد شاهين قائلا: ربنا يراضيك ويصلح حالك انت قلبك طيب ونضيف من جواك، بينما تعاطف مع الفنان حمادة صميدة الذي تعرض للتنمر مؤخرا بسبب ملامحه القاسية وقال: ياحبيبي ده حقد وحسد وانت في يوم قولتلي ملكش دعوه بحد كمل وانت جي وانا بقولك كمل ربنا معاك وهتنجح اكتر واكتر ربنا يوفقك ويكرمك يا اخويا.

يذكر أن شاكوش طرح منذ يومين أغنيته الجديدة بسكوتايه مقرمشه مع المطرب حماده مجدي، والتي حققت نسبة مشاهده ٢ مليون و٨٢٠الف مشاهد، كما يستعد لخوض اختبارات عضوية نقابة المهن الموسيقية مجددا.

Khaberni Banner Khaberni Banner Khaberni Banner