Khaberni Banner
Khaberni Banner Khaberni Banner Khaberni Banner

العروس حامل.. حفل يثير الجدل بمصر - فيديو

العروس حامل.. حفل يثير الجدل بمصر - فيديو

خبرني - ما كادت جذوة حفل "التورتة الجنسية" تخبو إلا واشتعلت شبكات التواصل الاجتماعي في مصر بتداول مقطع فيديو قيل إنه لحفل زفاف لعروس حامل.

الجدل والهجوم الذي استمر طويلا، دفع بطل الواقعة للخروج وتوضيح حقيقة الأمر، ليؤكد أنه كان حفل إعلان نوع الجنين، وليس زفاف كم أشيع.

وكشف مجدي محمد، صاحب الحفل، في تدوينة عبر حسابه على "فيسبوك" التفاصيل قائلا: "الشهرة حلوة ونفسنا نبقي مشاهير بس بالحاجة اللي بنعملها والمحتوى اللي بنقدمه مش بقلة الأدب والخوض في الأعراض.. أنا لحد دلوقتي مش فاهم أول واحد واخد اسكرين من فيديو أنا رافعه وواضح فيه جدا إحنا بنعمل إيه وإن دي حفلة بنعرف أصحابنا".

وأضاف: "الناس اللي حضر الحفل كان فيها نوع الجنين ويحرف الكلام ويألف قصة على مزاجه لمجرد إنها هتجيب لايكات أكتر من القصة الحقيقية بيقول لنفسه إيه، والناس اللي ذي البغبان بياخدو كوبي ويشيرو من غير ما حتى يعقلو الكلام أو يفكروا لمدة دقيقة مع نفسهم بجد إنتو إيه يا جماعة إنتو ممكن تخربوا بيوت وتخلو ناس تنتحر وتعقدو ناس في عيشتها ربنا يهديكم".

ووجه نداء للمتابعين: "أي حد يشوف بوست من اللي بيتريقوا علينا يحط البوست دا في عينه شيرو البوست دا عشان الناس اللي مبتفهمش تفهم ومحدش يقولي إنت اللي متنزلش صورك.. أنا بنزل صوري أنا مش صور حد تاني بالوضع والبس اللي على مزاجي واللي عمره ما كان فيه أي ضرر أو إساءة لحد الصورة من حفلة عملناها بعد سنتين جواز".

 

 

Khaberni Banner Khaberni Banner