Khaberni Banner Khaberni Banner Khaberni Banner

أحمد فلوكس تعرض للخيانة من أقرب الناس إليه بالسحر

أحمد فلوكس تعرض للخيانة من أقرب الناس إليه بالسحر

خبرني - توعد الفنان أحمد فلوكس بفضح كل من تآمر عليه، وحاول توريطه في واقعة "فرد الأمن" الشهيرة التي حدثت في شهر رمضان الماضي، مؤكدا أنه اكتشف أن الواقعة كانت مدبرة للقضاء على سمعته، ووعد بفضح الأسماء الأسبوع المقبل، بعد الانتهاء من بعض الإجراءات القانونية، مشيرا إلى أنه تعرض للغدر والخيانة من أقرب الناس إليه، وحذر جمهوره من التعامل مع أي عائلة اعتادت تسهيل أمورها بالسحر.

أشار فلوكس في منشور مطول عبر حسابه بموقع الفيس بوك إلى أنه تعرض للكثير من الظلم، ولكنه كان يترك مصير الظالم لله لينتقم منه وقال: طول عمري ماشي بستر ربنا. بيحصلي حاجات كتير وبتظلم كتير وبشوف كتير وربنا دايما بينصرني رغم إني أصلا مبكنش عارف أنى اتظلمت.

أضاف: وكتير اتقال عليا حاجات كتييييير وبردوا مكانش بيفرق معايا لانوا كدب بس كنت بتضايق ان ازاي نحاول ندمر حد بالكلام او بالتشويه بس كان نجاحي في شغلي بيرد على سؤالي ... وعلشان كده مكنتش بهتم باي حاجه تتقال عليا.

وتابع قائلا: اتقال عليا كتير واتقال عني كل حاجه تقريبا ماعدا حاجه واحده بس مقدروش يقولوها علشان مش هاتتصدق لكن اتقال عني كل اللي ينفع يتقال واتأذي بيه ومكنتش بهتم وتلف الايام وكل اللي بيقول كلمه بلاقيه واقع فيها واقول الله يسامحه وخلاص.

وقال فلوكس: لكن في حاجه واحده حصلت وللأسف كان لازم ساعتها التزم الصمت لغاية ما اجيب حقي بس كنت موجوع منها ومن الظلم اللي حصل والغدر وحاجات كتير تخص الواقعة دي هاتكلم عليها بالتفاصيل الاسبوع اللي جاي وبالاسامي والاشخاص والتفاصيل بعد ما يكون كل حاجه قانونيه خلصت خصوصا ان فيها للأسف شخص للأسف اقل شيء يتقال عليه انو قذر ومفتري ولا يستحق المكان اللي كان فيه والحمد الله ربنا جعلني سبب انو يسيبوا ولسه هايحصلوا كتير لانو اذي ناس كتير وكان مرتشي ونجس وقذر.

وواصل قائلا: واقعه فرد الامن الواقعة دي كانت كلها ظلم وافتراء و مدبره للأسف  و مقصود بيها تدميري من واحده للأسف لا يوجد كلمه تتقال عليها غير انها مدمره و شيطانه و بردوا الاسبوع اللي جاي هاقول هي مين و قصتها ايه علشانً تعرفوا انا اتظلمت قد ايه لان الواقعة دي كانت بداية فقط و كان مخطط حاجات كتير لتدميري منها و من شخص بيئذي و يدمر فيا وبيستخدم شغله لحساب علاقاته الجنسية و قد ايه فضلت مستحمل  الظلم  وعلشان كمان تعرفوا احنا كبشر بقينا اذاي و عشان كمان تعرفوا ان كلمه ولاد الناس دي ماتتقلش لأي حد  وعلشان تاخدوا بالكم من اختياراتكم و تعرفوا ان الغدر و الخيانة و الدمار ممكن يجي من اقرب ناس ليكوا وعلشان  تبعدوا عن اي عيله ماشيه بالأعمال و السحر للناس ... وعلشان ارتاح اني اخدت حقي  من أسوأ انواع البشر علي الارض ....

واختتم فلوكس منشوره قائلا: نهاية الاسبوع القادم بإذن الله سينتهي الظلم وسيري كل واحد تسبب في ظلمي واذاني في القصة دي آيات ربنا ووعده ..حقي قادم

Khaberni Banner Khaberni Banner Khaberni Banner